Besviken...

Jaha, det blev som jag anade...

Ingen avi från posten om att hämnta några simfötter till flytringen idag fredag heller, bara sådär 3 veckor efter att jag köpte flytringen och löfte om leverans av just restnoterade simfötter efter två veckor första gången. Därefter i slutet av denna vecka (22) en vecka ytterligare från det att jag köpte dessa i Söderköping av mobilerande Polarvargen...

Tröttnade och ville verkligen prova på flytringen med simfötter och provfiska med kast- och flugspö nu till helgen då familjen tänkte åka ut till landet i Eggeby, Vikbolandet....

Har jagat som en idiot efter ett par simfötter att köpa som passar vadarutrustningen och dess kängor... Närmast Skeppa, som enbart hade två varianter att beställa 300 resp 500 kr. Arkö Dyk var de som jag nästan fick till det med simfötter som tyvärr var snäppet för små i storlek (XL). Priset 890 kr i mesta laget...

Nej, det får bli ett par simfötter denna gång med vadarbrallorna och utan kängor. Har ett par gamla simfötter 45/46, som är fult oranga. Får väl duga fram till att de andra inköpta ej levererade nu kommer..

Ser fram emot att flyta omkring...

/Ripa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0