Bästa sportlovsbilden 2009?!

Ett inlägg som inte direkt har något med fiske att göra men en blogg är ju till för att lägga ut sådant som man känner för...

Undrar med detta inlägg bara hur det kan komma sig att SR inte visar samtliga inskickade bilder för "Bästa sportlovsbilden 2009"...

OK, den bild jag skickade in kanske inte var den bästa, men rätt så komisk ändå....

Ock det som retar mig är att trots att jag skickat in två mail med text och bifogad bild till angiven länk / mail så har jag varken fått med bilden, svar på skickat mail eller en förklaring...



Ämne: VA!? Nappar det?!

Text: "Emma Ripnäs har fullt upp med att pimpla vid Dalbyviken i Slätbaken. Med Oboy-muggen i högsta "hugg" och maggot på pimpelkroken har hon inte "sett" att det nappar..."

Vidare kan man ju undra hur det vinnande bidraget egentligen utsågs?!

Finalistbild 1: 33% av röstande,  medan finalistbild 6: 39% - vad och hur kom "juryn" fram till?!

Nej SR, skärpning!!!!

Länken till SR och bästa sportlovsbilden 2009:

http://www.sr.se/cgi-bin/ostergotland/program/artikel.asp?ProgramID=2034&Artikel=2633073

/ pappa Ripa samt besviken dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0