Avtrubbat pimpelfiske...

Under tisdagens mellandagsledighet tog jag tillfälle att komma ut på en pimpelfiske dag efter aborre i Slätbaken...

Nu blev det inte som jag tänkt mig...

Blev mestadels att åka till landet för att hämta och leta efter prylar jag och barnen behövde samt transportsträckor mellan potentiella platser att pimpla vid...

Men, skönt att komma ut i fint vinterväder och vidga vyerna i -5 gradig kyla, vilket var en perfekta förhållanden...

Hoppas på att göra ett nytt försök på pimpeläventyr under veckan (52) ledighet innan arbetsekorrehjulet snurrar på igen...

Gott nytt år om inget mer inlägg blir skrivet under detta år 2010...

/Ripa

Kommentarer
Postat av: Dennis

Blev det något pimpelfiske? Och isf, hur gick det?

2011-01-09 @ 20:44:30
URL: http://hatchmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0