Stuggölen Midsommardagen den 23 juni 2007

Midsommardagen....dagen efter en underbar midsommarafton med familj och släkt i "Poststugan" Örsta, Krokek. Det bästa av allt är att Stuggölen bara ligger ett "stenkast" från denna sommarstuga....

Under midsommardagen passade jag på att njuta av försommaren genom att flugfiska i denna göl, som en gång varit mitt första fiskevatten som flugfiskare...

Denna dag bjöd Stuggölen mig på en skaplig broiler på två kilo. En kul drillning kunde den ge mig innan den hamnade i min håv. Annars var det lugnt på huggfronten. Men annars var det en härlig försommardag i väntan på att semestern skulle börja...

image49


Regnbågen tog på en Black Gnate...


/Rpa


P.S. Undrar hur man lägger senare inlagda inlägg i den ordning man vill ha dem?!
         Lägg gärna till en kommentar eller motsvarande om du vet hur....D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0